REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych Wady uwidocznione w trakcie użytkowania Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
Kiedy stosować:
• po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, pomalowany, itd.
• po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne
Kiedy stosować:
• w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji
Kiedy stosować:
• po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
• brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
Przebieg reklamacji:
• Wypełnij prosty formularz reklamacji lub napisz maila na rx@rx-polska.pl, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
     - wymiana towaru na nowy,
     - zwrot pieniędzy,
     - rabat na produkt,
     - inna propozycja,
• Przygotuj przesyłkę do zwrotu.
• Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
• Oczekuj kontaktu z naszej strony.
Przebieg reklamacji:
• Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę,
• Napisz maila na rx@rx-polska.pl 
• Oczekuj naszej odpowiedzi.
• Przygotuj przesyłkę do zwrotu. 
• Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
Oczekuj kontaktu z naszej strony.

Przebieg reklamacji:
• Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z nami.

Tel. +48 503-950-317
E-mail: sklep@rx-polska.pl 

Tel. +48 516 129 739 
E-mail: zamowienia@rx-polska.pl 

Tel. +48 507 734 505 
E-mail: rx@rx-polska.pl

Tel. +48 517 190 779
E-mail: sklep1@rx-polska.pl  


Jak mam przygotować paczkę do odbioru?
• Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?
Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:

RX POLSKA s.c.
05-850 Jawczyce / Warszawa Ursus
ul. Gołąbkowska 7

Warto wiedzieć:
Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu.
W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty naszego sklepu lub zwrot należności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl