Regulamin sklepu internetowego
• Sklep internetowy RX POLSKA S.C., dostępny pod adresem www.rx-polska.pl, prowadzony jest przez firmę RX POLSKA S.C., wpisaną przez Prezydenta Miasta Warszawy do ewidencji działalności gospodarczej.
• Siedziba firmy znajduje się w Jawczycach / Warszawa Ursus na ul. Gołąbkowska 7. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 118-208-81-58, Regon: 146371683
Regulamin zakupów
1. Sklep internetowy RX POLSKA prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.rxpolska.pl oraz telefonicznie.
2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy faktury VAT.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub innej firmy. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru.
6. Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu należności na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.
- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.
- Gotówką - przy odbiorze towaru w siedzibie naszej firmy.
- Kartą - przy odbiorze towaru w siedzibie naszej firmy
- Szybkim przelewem
Operatorem płatności realizowanych przez karty płatnicze jest BlueMedia S.A.
Zwrot z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
6. Każdy z wystawionych produktów na stronie https://rx-polska.pl/ zawiera informację o czasie realizacji zamówienia.
• W ciągu 24 godzin
Przy zamówieniu złożonych do godz. 13:00 w dni robocze, dla produktów dostępnych w chwili składania zamówienia.
• W ciągu 3 dni roboczych / W ciągu 5 dni roboczych / W ciągu 10 dni roboczych
Zamówienie zostanie wysłane gdy zostanie ono całkowicie skompletowane, tj. po otrzymaniu dostawy brakującej pozycji.
Czas dostawy przesyłki?
W ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku standardowych paczek wysłanych za pośrednictwem DPD od momentu odebrania paczki przez kuriera z naszego magazynu.
W przypadku paczek lub palet dłużycowych, czas dostawy w ciągu 2-4 dni roboczych.
Uwaga !!!
Podane powyżej terminy dostaw dotyczą tylko dni roboczych (w święta oraz soboty i niedzieli firmy spedycyjne nie dostarczają towaru). Zamówiony w piątek po godzinie 13:00, w sobotę lub niedzielę - zostanie wysłany dopiero w poniedziałek lub najpóźniej we wtorek i dotrze do ustalonego miejsca dostawy najpóźniej w środę.
W wypadku wybrania sposobu płatności "Przelewem " czas realizacji może wydłużyć się o jeden dzień, potrzebny na zarejestrowanie i zaksięgowanie wpłaty od klienta.
Jeżeli zamawiają Państwo kilka produktów, i kilka z nich posiadają informację "Wysyłamy w ciągu 24 godziny", oraz jeden lub więcej z nich ma oznaczony czas wysyłki "5 dni roboczych" to standardowo zostanie wysłane w momencie gdy zostanie ono całkowicie skompletowane, tj. po otrzymaniu dostawy brakującej pozycji.
7. Zamówienie jest zrealizowane w momencie gdy paczka jest doręczona pod adres który został podany pod czas złożenia zamówienia.
8. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez 2 lata od daty zakupu, w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
REKLAMACJA LUB ZWROT TOWARU (WIĘCEJ)
9. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny na adres korespondencyjny: RX POLSKA ul. Gołąbkowska 7, 05-850 Jawczyce. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
10. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.
11. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
12. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.
13. Prawo odstąpienia od umowy: Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
14. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
15. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu RX POLSKA nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
16. Zespół www.rx-polska.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie internetowym produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.